Altay 1914-Ajans 1914

Altay 1914-Ajans 1914 ''Şanlı Şerefli 98 Yıl''

13 Ağustos 2011 Cumartesi

ALTAY1914 Taraftarlar Derneği Kulübümüzü Ziyaret Etti

Profesyonel Takımımızın akşam idmanı öncesinde Gaziemir Vali Kutlu Aktaş Tesislerimize gelen Dernek Yönetimi öncelikle yeni seçilen Yönetim Kurulu Üyelerimiz ile bir araya geldi.

Altay 1914 Taraftarlar Derneği Başkanı Semih Çalışır, tüm taraftarlarımız adına Yönetim Kurulu Başkanımız Ömer Hızlıok’u tebrik ederek, başarı dileklerini iletti.

Daha sonra Yönetim Kurulumuz ile birlikte çalışma sahasına geçen Dernek Yönetimi, Profesyonel Takımımızın idmanı öncesinde Yönetim Kurulu, Teknik ekip ve futbolcular ile birlikte hatıra fotoğrafı çektirdi.

Altay 1914 Taraftarlar Derneği Başkanı Semih Çalışır, sözleşmelerinde indirime giden tüm futbolcularımız adına Tayfur Seven’e teşekkür ederek, ekibimize tatlı ikram etti.

Yönetim Kurulu Başkanımız Ömer Hızlıok, Taraftarlar Derneğimizin gerçekleştirdiği ziyaretten dolayı duydukları memnuniyeti dile getirerek “Başarı için sizlerin desteğine ihtiyacımız var. Sizleri heyecanlandıracak, coşturacak ve sezon sonunda mutlu edecek bir kadro oluşturuyoruz. Bizi eksik bırakmayacağınıza inancım tam” dedi.



kaynak:www.altay.org.tr

Hiç yorum yok: