Altay 1914-Ajans 1914

Altay 1914-Ajans 1914 ''Şanlı Şerefli 98 Yıl''

11 Ağustos 2011 Perşembe

Yönetim Kurulumuzdan Ziyaret.

Kulübümüz Yönetim Kurulu Gaziemir Belediye Başkanı Sayın Halil İbrahim Şenol’u makamında ziyaret etti.




Ömer Hızlıok Başkanlığındaki Yönetim Kurulumuz, Gaziemir Belediye Başkanı Halil İbrahim Şenol’u makamında ziyaret etti. Ziyarete, Yönetim Kurulu Üyeleri; Hamza Aslanoğlu, Mehmet Dülgerkaraoğlanoğlu, Mustafa Tavaslı, Ercüment Atik ile Kulübümüz Yönetim Kurulu Üyesi ve aynı zamanda AKP Konak İlçe Başkanı olan Yaşar Ötnü de katıldı.

Sn. Halil İbrahim Şenol ile Sarnıç arazisi ve gerçekleştirmeyi düşündükleri projelerle ilgili bilgi alış-verişinde bulunan Yönetim Kurulu Üyelerimize “Altay tesisleri ilçemizde, Altay bizim kulübümüz.” yanıtını veren Sn. İbrahim Şenol, Yönetim Kurulumuzun Gaziemir Tesislerinin ön cephesine yapmayı düşündüğü dükkân projesiyle ilgili ise “Projeyi getirin görelim” dedi.



Kaynak:www.altay.org.tr

Hiç yorum yok: